Get Adobe Flash player

Lankytojai

1680361
Šiandien
Vakar
Šį mėnesį
1159
624
3810

Vaiku linija 1

Tevu linija

Lietuvai 100

„Kaip įkvepiame mokinius savivaldžiai mokytis, tobulėti ir bręsti“

Besimokančios organizacijos sampratą išplėtojo amerikiečių mokslininkas P.M. Senge, apibūdinęs besimokančias organizacijas kaip sugebančias atrasti, kaip įtraukti ir įpareigoti žmones mokytis visuose organizacijos lygmenyse. Anot mokslininko, besimokanti organizacija yra ta, kurioje žmonės stengiasi plėtoti savo gebėjimą siekti trokštamų rezultatų remdamiesi naujais mąstymo būdais ir kolektyvinėmis aspiracijomis: ta, kurioje nuolat kartu mokomasi mokytis.

Mūsų gimnazijos mokytojai taip pat nuolat siekia tobulėti, įsivertinti savo stipriąsias bei tobulintinas savybes, sekti naujausias tendencijas, reflektuoti savo veiklą. Spalio 31d. gimnazijos pedagogų kolektyvas rinkosi į aktų salę, kur metodinių grupių atstovai pasidalino savo gerąja patirtimi mums visiems aktualiomis temomis. Renginio pradžioje gimnazijos metodinės tarybos pirmininkė Daiva Listauskienė pasveikino visus susirinkusius ir akcentavo, jog visų mūsų pedagogų tikslas – sėkminga pamoka. Kas bebūtų užfiksuota pedagogo plane, vienas iš tikslų visuomet bus mokinio patiriama sėkmė, o pamokos sėkmė priklausys nuo mokytojo gebėjimo ją organizuoti. Kiekvienam pedagogui žinomas posakis, jog neįmanoma visų mokinių visko išmokyti, tačiau visus mokinius galima kai ko išmokyti.

Apie šiuolaikinę pamoką savo mintimis dalijosi fizinių mokslų metodinės grupės atstovė Silva Morkūnienė, kuri skaitė pranešimą tema „Šiuolaikiškos pamokos vadybos pokyčiai ir aktyvus kiekvieno mokinio mokymasis“. Klasių vadovų metodinės grupės pirmininkė Nijolė Grigorjevienė pasidalino savo patirtimi kaip stebi mokinių individualią pažangą ir pristatė formas, kaip kiekvienas klasės vadovas su savo ugdytiniais tai analizuoja ir fiksuoja. Pradinių klasių metodinės grupė vadovė Birutė Dučinskienė savo pranešime akcentavo koks yra svarbus pasiekimų vertinimas ir mokinių įsivertinimas pamokoje. Humanitarinių dalykų metodinės grupės pirmininkė Inga Buivienė kalbėjo apie tai, kaip mokytojai planuoja mokymąsi, apie pagalbą mokiniui, jog šis sėkmingai savivaldžiai mokytųsi, tobulėtų, reflektuotų. Renginio metu taip pat aktyviai vyko darbas grupėse, kur pedagogai analizavo pamokos uždavinio formulavimo lygmenis. Metodinę patirties sklaidos dieną užbaigėme jaukia ir prasminga refleksija.

Dabartiniai mūsų mokiniai verčia pedagogus mokytis, neatsilikti, pasitelkti naująją edukologiją, savivaldį mokymąsi, eiti pirmyn. Pradėkime tuo, kad ugdymą orientuotume į kiekvieno mokinio asmeninę ūgtį, o asmenybės ūgties tikslas-brandi ir sėkminga mokinio asmenybė, kuri laikosi šių principų: pasirinkimo, pasitikėjimo, sistemingumo, augimo ir bendradarbiavimo. Kaip pasakytų Steenas Larsenas: „Niekas negali kitų ko nors išmokyti, bet mokytojas gali sukurti situaciją, kurioje moksleivis pats ko nors išmoktų.“

 

Gimnazijos metodinės tarybos pirmininkė Daiva Listauskienė

123456789101112131415161718192021222324252627

Pamokų laikas

 

  • 1 pamoka: 8.15 - 9.00
  • 2 pamoka: 9.10 - 9.55
  • 3 pamoka: 10.05 - 10.50
  • 4 pamoka: 11.10 - 11.55
  • 5 pamoka: 12.15 - 13.00
  • 6 pamoka: 13.10 - 13.55
  • 7 pamoka: 14.05 - 14.50

 

facebook4

patyciudezute

rsz kk projekto logo

rsz eu

Sveikatiada

olweus logo 2023 resize

LamaBPO

Sveikatos Tinklas