Get Adobe Flash player

Lankytojai

1678355
Šiandien
Vakar
Šį mėnesį
501
610
1804

Vaiku linija 1

Tevu linija

Lietuvai 100

Žiemišką vasario 21-osios dieną Grinkiškio Jono Poderio gimnazija kvietė į Lietuvos ugdymo įstaigų vadovų, pedagogų, pagalbos mokiniui specialistų konferenciją „Psichologija pamokoje“. Konferencijoje pranešimus skaitė Radviliškio rajono ugdymo įstaigų psichologai, Grinkiškio J. Poderio gimnazijos specialioji pedagogė Rasa Jarmolavičienė, dailės mokytoja Audronė Kudžmaitė, viešnios iš Kauno – VšĮ „Psichologinio konsultavimo grupė“ įkūrėjos, psichologės Lina Cirtautienė ir Gintarė Meslinienė. Stendinį pranešimą pristatė Radviliškio V. Kudirkos progimnazijos pradinių klasių mokytoja ekspertė R. Valčiukienė. Konferencijos pradžioje savo mintimis apie psichologijos mokslo taikymą pamokoje pasidalino viena iš konferencijos organizatorių l. e. direktoriaus pareigas pavaduotoja ugdymui Sigita Šegždienė. Jos manymu, mokytojas pamokoje ne tik ugdo mokinių bendruosius gebėjimus, bet ir emocinį intelektą.

Emocinio intelekto svarbą ir jo ugdymą mokykloje pristatė psichologės L. Cirtautienė ir G. Meslinienė. Jų pranešimas buvo „gyvas“, gausus pavyzdžių. Antroje pranešimo dalyje buvo pristatytos VšĮ „Psichologinio konsultavimo grupės“ leidžiamos metodinės priemonės, kurias naudojant ugdomi mokinių bendravimo, bendradarbiavimo, jausmų raiškos ir atpažinimo gebėjimai. Lektorės pabrėžė, jog šiuolaikinė pamoka neįsivaizduojama be emocinio intelekto lavinimo metodų, o šiuolaikinis mokytojas turi ne tik išdėstyti savo dalyko medžiagą, bet ir mokėti į ją integruoti psichologijos mokslą. Juk ne veltui sakoma, kad geras mokytojas – tai ir geras psichologas, kuris pažįsta mokinių pasaulį, randa su jais bendrą kalbą, išklauso ir padeda įvairiose situacijose, nebūtinai susijusiose su mokomuoju dalyku.

Nors konferencija neišsiskyrė gausiu dalyvių skaičiumi, tačiau konferencijos atmosfera buvo jauki, buvo jaučiamas dalyvių artumas, nuoširdumas. Susirinko tie, kuriems svarbi mokinio emocinė savijauta pamokoje, kurie nori užmegzti ir palaikyti artimą santykį su kiekvienu mokiniu, kurie nori rasti raktą ir į didžiausio klasės neklaužados vidų.

Konferencija tik dar kartą patvirtino, kad psichologijos mokslo taikymas neapsiriboja vien tik psichologo kabinete. Šis mokslas yra labai svarbus ugdant jaunąją kartą – nuo darželio iki mokyklos. Ir tik mokytojo kūrybiškumas, atsidavimas darbui gali lavinti ne tik bendruosius mokinių gebėjimus, bet ir gyvenime labai reikalingą ir naudingą emocinį intelektą. Jei mokytojas supras, kad pamoka nėra vien tik medžiagos išdėstymas, tuomet pamoka taps patraukli mokiniams, o tarp mokytojo ir mokinio užsimegs svarbus ryšys, kuris bus pavyzdys mokiniui ir turės įtakos jo asmenybės formavimuisi.


Grinkiškio J. Poderio gimnazijos psichologė Agnė Burkauskaitė

P1010160P1010166P1010180P1010192

Pamokų laikas

 

  • 1 pamoka: 8.15 - 9.00
  • 2 pamoka: 9.10 - 9.55
  • 3 pamoka: 10.05 - 10.50
  • 4 pamoka: 11.10 - 11.55
  • 5 pamoka: 12.15 - 13.00
  • 6 pamoka: 13.10 - 13.55
  • 7 pamoka: 14.05 - 14.50

 

facebook4

patyciudezute

rsz kk projekto logo

rsz eu

Sveikatiada

olweus logo 2023 resize

LamaBPO

Sveikatos Tinklas