Get Adobe Flash player

Vaiku linija 1

Tevu linija

Lietuvai 100

2012 metų rugsėjo 27 dieną dešimtos klasės mokiniai turėjo progą aplankyti Klaipėdą. Didžiausią įspūdį visiems paliko pasiplaukiojimas laivu, kurio metu gidė papasakojo Klaipėdos istoriją.

Jūrų muziejų vieni pasiekėme pėsčiomis, kiti važiuoti karietomis. Pakeliui galėjome užeiti į didelį laivą ir pasigrožėti juo. Jūrų muziejuje apžiūrėjome žuvis, ruonius, jūrų liūtus ir kitus jo gyventojus. Su nekantrumu laukėme ruonių pasirodymo. Jis išties buvo nuostabus. Ruoniai šauniai atliko užduotis ir linksmino žiūrovus.

Pasibaigus pasirodymui, šiek tiek pasivaikščiojome po muziejų, atidžiai apžiūrėjome jo ekspozicijas ir keliavo toliau. Ėjome kelto link. Karietomis grįžti atgal susigundė dar daugiau klasės mokinių. Keltas į Klaipėdą buvo labai didelis ir jame tilpo ne tik mūsų klasė, bet dar daug žmonių bei transporto priemonių. Persikėlę ėjome į autobusiuką ir pasukome ,,Akropolio“ link. Čia vieni aplankė kiną, kiti užsuko į kavines, treti žaidė boulingą ar biliardą.

Nepastebimai atėjo laikas ruoštis į namus. Laukė ilga kelionė. Niekam nesinorėjo palikti Lietuvos jūrų uosto, kur smagiai ir turiningai praleidome dieną. Ekskursija buvo labai įdomi ir visi nenusivylėme ja.