Vasario 28 d. visi Grinkiškio J. Poderio gimnazijos mokiniai dalyvavo visuotinėje istorijos pamokoje, skirtoje Ukrainai. Pamoką vedė istorijos mokytojas Audrius Jurgelevičius. Jis sakė, kad pamokos temą padiktavo įvykiai kaimyninėje Ukrainoje. Mokytojas vaikams papasakojo apie šimtmečius menančią valstybės istoriją, valstybingumo šaknis. Taip pat paneigė keletą pastaruoju metu skleidžiamų mitų apie Ukrainą, jos istoriją bei žmones. Pamokos pabaigoje pedagogas pabrėžė, kad savo ir kitų šalių istorijos išmanymas mums padeda suprasti, kas vyksta dabar, ir planuoti ateitį.
Dalyvaudami šioje pamokoje mokiniai ne tik susipažino su Ukrainos istorija, bet ir palaikė visus šios šalies žmones, ypač savo bendraamžius, dabar išgyvenančius baisias karo dienas. Visi segėjo lipdukus su Ukrainos ir Lietuvos simbolika, o renginio akimirkas užfiksavo nuotraukose.
Mokytoja Rasa Grakulskienė
2022 m. vasario 28 d. (pirmadienį), 8 val. Grinkiškio Jono Poderio gimnazijoje vyks nuotolinė visuotinė istorijos pamoka apie Ukrainą, jos šimtmečių istoriją, valstybingumo šaknis.
Grinkiškio Jono Poderio gimnazija dalyvauja įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų projektą „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ (projekto kodas Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-02-0001). Įgyvendinant ES struktūrinės paramos projektą „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“, kurį remia Europos Sąjungos regioninės plėtros fondas, gautos gamtos mokslams skirtos priemonės 1-4 klasių mokiniams ir gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonės ir įranga 5-8 klasių mokiniams.
Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą.
Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką.
Projekto partneriai: visos šalies savivaldybės ir valstybinės mokyklos.
Projekto įgyvendinimo metu yra vykdomos šios veiklos:
Gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonių ir įrangos įsigijimas. Perkami mokymo priemonių ir įrangos komplektai atskirai 1–4 kl. ir 5–8 kl. mokykloms, kurios vykdo atitinkamas bendrojo ugdymo programas.
Gamtos ir technologinių mokslams mokyti įsigytų mokymo priemonių ir įrangos panaudojimo ugdymo procese metodikų parengimas.
Bus parengta metodinė medžiaga mokytojams, t. y. lakoniški pamokų aprašymai ir trumpi filmukai, kuriuose patariama, kaip nupirktas priemones naudoti pamokose.
Projektui įgyvendinti skirtos Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 6 950 880,43 eurų.
Projekto trukmė: 28 mėn. (2017 m. kovo 22 d. – 2019 m. liepos 22 d.)
Projekto komanda:
Dalia Lėckaitė (vadovė)
el. p. dalia.leckaite(eta)nsa.smm.lt
tel. +370 684 43 245
Giedrė Daugirdienė (administratorė)
el. p. giedre.daugirdiene(eta)nsa.smm.lt
tel. +370 684 43 187
Algirdas Ragauskas (pirkimų specialistas)
el. p. algirdas.ragauskas(eta)nsa.smm.lt
tel. +370 677 81 047
Audronė Karaliūnienė (finansininkė)
el.p. audrone.karaliuniene(eta)nsa.smm.lt
Adresas:
Nacionalinė švietimo agentūra
M. Katkaus g. 44, 09217 Vilnius
311 kab.
Daugiau informacijos apie projektą rasite:
https://www.sac.smm.lt/projektai-ir-programos/projektai/vykdomi-projektai/es-projektai/
http://www.vedlys.smm.lt/
Atostogos nuo 2022 m. vasario 14 d. iki 2022 m. vasario 18 d. Į mokyklą grįžtame 2022 m. vasario 21 d.
Kokio gyvūno didžiausios ausys ir kodėl? (Atsakymą rasite šio aprašymo pabaigoje.)
Ar gali žmogus girdėti spalvas? O ką manote jūs? Ar galima girdėti spalvas? Keldami šiuos ir kitus klausimus, vasario 9 dieną vykusioje integruotoje biologijos ir muzikos pamokoje, dešimtokai diskutavo karu su mokytojais Silva Morkūniene ir Arūnu Žalgevičiumi.
Pamokos metu mokiniai aiškinosi jos uždavinį. Kurį po kiekvienos edukacinės veiklos struktūrinės dalies reflektavo individualiai ir porose. Didžiausią dalį klausimų atsakę mokiniai gavo įvertinimus į dienyną iš biologijos ir muzikos dalykų. Pamokos finale visiems dalyviams džiugu buvo klausytis Rugilės Listauskytės atliekamų muzikos kurinių.
Patyrę mokymosi džiaugsmą bei sėkmę mokiniai pamoką apibendrino ir įsivertino!
Mokinių mintys:
„Labai patiko integruota pamoka nes buvo įdomiau šitaip sužinoti informaciją, nei skaitant ją vadovėlyje ir aš žymiai geriau supratau pamokos medžiagą“;
„Integruota pamoka man patiko nes daug smulkiau buvo pasakyta apie garsus per sujungtas dvi, nei per vieną pamoką“;
„Integruota pamoka patiko nes pasikartojau biologijos ir muzikos žinias“;
„Man patiko integruota pamoka. Ačiū mokytojams“;
„Integruota pamoka patiko nes manau, kad niekas būtent taip nėra mūsų mokykloje sugalvojęs“;
„Integruota pamoka man nepatiko ir prašau administracijos daugiau to ne daryti... Vau iš tikrųjų pamoka patiko ir joje tas ir tas (biologija ir muzika)“;
„Na iš dalies patiko, tik galbūt galėjo būti išsamesnė kai kuri informacija“;
„Integruota pamoka man patiko, nes susiejo dvi skirtingos pamokos, bet mokytojai padarė viską, kad dalykai sutaptų“;
„Integruota pamoka man patiko ir buvo įdomu susieti muziką su biologija bei dar sužinojau, kad žmogus gali girdėti spalvas“.
(Atsakymas: dramblio(ių) ir jas (ausis) sudaro itin tankus kraujagyslių tinklas bei įdomu, kad šie gyvūnai gali girdėti net dešimties kilometrų spinduliu, o tai praverčia komunikuojant su kitais drambliais, ar saugantis jiems nuo plėšrūnų bei kūno vėsinimui.)
Silva Morkūnienė ir Arūnas Žalgevičius
Grinkiškio gimnazijos biologijos ir muzikos mokytojai
Ar svarbūs mums ir mūsų planetai augalai? Ir kaip jie klasifikuojami? Sausio mėnesį vykusioje atviroje biologijos pamokoje septintokai karu su mokytoja kėlė įvairius klausimus ir ieškojo atsakymų tyrinėdami augalus bei kitus gyvus ir negyvus objektus.
Pamokos metu mokiniai aiškinosi jos uždavinius bei ką jie turi žinoti ir išmokti. Ir tikrai visi pamokoje dalyvavę mokiniai išmoko įvardinti pagrindines augalų grupes kurios yra skirstomos į indų neturinčius augalus – samanas bei indus turinčius: sporinius induočius, plikasėklius ir gaubtasėklius. Džiugu nes šiai pamokai savo iniciatyva skaidres rengė ir pristatė Austėja Kavaliauskaitė, kuri gavo puikų įvertinimą į dienyną.
Pamokos akimirkos užfiksuotos nuotraukose, o veiklas stebėję kolegos ir mokyklos direktorė po bendro aptarimo, ją įvertino gerai!
Silva Morkūnienė, Grinkiškio gimnazijos biologijos mokytoja metodininkė
Vasario 4 dieną Grinkiškio Jono Poderio gimnazijos šokio būrelio nariai kartu su mokytojomis L. Pajaujiene ir R. Miežinienė vykome į Kauną. Išvykoje susipažinome su laisvalaikio ir šiuolaikinio šokio žanrais.
Edukacinės išvykos metu pirmiausia lankėmės „MG" šokio studijoje, čia mus šiltai sutiko šokio trenerės Ineta ir Miglė, kurios gimnazijos šokėjoms ir mokytojoms pravedė zumbos treniruotę. Zumba - smagi, mankštą ir šokį derinanti treniruotė, kuri užkrėtė nuo pirmo karto, nuobodžiauti nebuvo kada - muzika nuolat keitėsi. Skambėjo salsos, regetono, hip-hop'o, čiačios, tango ritmai. Vaikų emocijos ir kūno judesiai priminė siautulingą vakarėlį, šokėjų veiduose neblėso šypsenos, o fizinis nuovargis tapo net labai malonus. Taip šokėjai susipažinome su laisvalaikio šokio žanru.
Vėliau vykome įgyvendinti pagrindinės kelionės tikslą – susipažinti su Kauno šokio teatru „Aura". „Aura"– tai tarptautinė šokio trupė (šokėjai iš Pietų Korėjos, Australijos, Italijos, Prancūzijos, Japonijos, Meksikos, Taivano ir tik viena šokėja iš Lietuvos), pristatanti spektaklius visuose žemynuose ir įvertinta daugybe apdovanojimų. Čia mokiniai susipažino su šiuolaikinio šokio žanru - tik jau stebėdami profesionalių šokėjų pasirodymą spektaklyje „Norėčiau būti paparčio žiedu" (choreografija Bea Debrabant (Prancūzija)). Šis gamtos įkvėptas spektaklis – apie medžius arba apie žmones, kurie gyvybiškai reikalingi vieni kitiems tam, kad bendrautų, veiktų, išliktų ir nepailsdami ieškotų savo paparčio žiedo. Vaikai buvo sužavėti ne tik šokėjų kūno kalbos, perteikiančios jausmus, bet ir tuo, kaip galima kūrybiškai išnaudoti žmogaus kūną, jo galimybes, kaip galima šokti kartu ir pavieniui. Po pasirodymo vaikai įsitraukė į aktyvią diskusiją su „Auros" šokio teatro įkūrėja, choreografe, meno vadove Birute Letukaitė, kuri papasakojo apie šokėjus ir jų kilmę, šokėjo profesiją bei šiuolaikinio šokio meną ir jo paslaptis.
Gimnazijos šokėjai ir mokytojos labai džiaugėmės pavykusia puikia edukacine išvyka, kurioje įgijome dar daugiau patirties. Supratome, kad šokis - kultūra, jausmas ir išgyvenimai...
Man patiko spektaklyje, tai kaip jie šoko, kad moka daug pozų, patiko viskas labai. Treniruotėje patiko šokti ir trenerė (Danielė 2kl.)
Man labai patiko tai, kad per zumba viską suspėjau padaryti, o dėl spektaklio galiu pasakyti, kad buvo labai gražu ir įdomu žiūrėti (Gabija 4kl.).
Šokio spektaklis mane nustebino, buvo labai įdomu žiūrėti, judesiai buvo nuostabūs, matėsi įdėta labai daug darbo (Kamilė 8kl.).
Labai patiko zumba, buvo įdomu išbandyti kažką naujo. Taip pat be galo patiko šokių spektaklis, labai įsitraukusi žiūrėjau. Buvo tikrai verta nuvykti (Dovilė Ig.kl.).